wat vooraf ging voor ons vertrek naar china: - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van UitwisselingChina - WaarBenJij.nu wat vooraf ging voor ons vertrek naar china: - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van UitwisselingChina - WaarBenJij.nu

wat vooraf ging voor ons vertrek naar china:

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2015 | Nederland, Rotterdam

Hallo Allemaal,

Vandaag posten wij het eerste verslag, hoewel wij ons nog steeds in holland beginnen, is deze post net zo belangrijk!

In het eerste verslag schrijven wij allemaal een eigen stukje om onszelf te introduceren. Ook beschrijven wij de vluchttijden en wat de laatste bijeenkomst hebben besproken.

wie zijn wij??
Aranka:
Hallo, ik ben Aranka Looij ik ben 18 jaar en woon in Oudenhoorn, ik volg de opleiding Verpleegkundige op het Zadkine in Spijkenisse. Ik ben heel erg benieuwd en heb er zin in !

Marlies:
Hallo! Mijn naam is Marlies Janssens en ik ben 21 jaar en woon in oostvoorne.
Ik volg de opleiding verpleegkundige 3e jaars aan het ROC zadkine te spijkenisse. Ook voor mij geldt dat ik heel veel zin heb om deze uitdaging aan te gaan!!!!!

Hallooo ik ben Milou Heemskerk en ik ben 18 jaar, ik woon in Hellevoetsluis. Ik volg de opleiding verpleegkundige in spijkenisse. Zaterdag gaan we voor een maand naar China en ik heb er super veel zin in !

Hoii ik ben Romy van Gelderen, ben 19 jaar oud. Ik woon in Spijkenisse. Ik volg de opleiding verpleegkunde in zadkine. Ik heb supper veel zin in chinaa. En kan niet wachten op alle mooie herrineren die we gaan maken.

mijn naam is maura en ik ben 18 jaar. Ik woon ik spijkenisse en heb veel zin in China. Ik ben benieuwd en hoop veel dingen te leren daar. Het word een reis om niet te vergeten!

Hoi lezers,
Ik ben Tessa en zit in het 3e jaar vande opleiding verpleegkunde. Toen ik deze opleiding begon zei ik al dat ik mee wilde met het uitwisselingsproject naar China. Nu is het eindelijk zover en vertrekken we al over 3 dagen. Om thuis toch een beetje op de hoogte te houden van wat we daar allemaal doen en beleven is deze blog gestart. Iedere dag zal er een stukje opstaan geschreven door een van ons. Veel leesplezier en tot over een maand!

hallo!
ik ben eva en ik zit in mijn derde jaar verpleegkunde op zadkine rotterdam.
Veel mensen weten dat ik voordat ik de opleiding ging doen al helemaal vol lof was over China.
Andere cultuur, andere mensen en andere gebruiken. Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal daar is.
Ik loop nu ook stage in het ziekenhuis, dus ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal daar aantoe gaat in het ziekenhuis daar.
Een maand aan de andere kant van de wereld, ik ben benieuwd!

Over onze laatste bijeenkomst:
28 oktober hebben we onze laatste bijeenkomst. Daarna gaan we met zn alle gezellig uiteten ,samen met de twee begeleiders Olga en Marijke. Vele van ons moeten ook nog de koffers inpakken. We nemen zo min mogelijk mee zodat we veel kunnen shoppen. Zaterdag 31 oktober gaat het dan gebeuren! 1300 uur hebben we afgesproken op schiphol. Ons vliegtuig stijgt 17:10 en dan komt het denk ik echt binnen, we gaan naar china! We vliegen ongeveer 11 uur en dan zetten we onze eerste stappen op de chinese grond. Het is de laatste paar weken het gespreksonderwerp, China China China.

Dit was het dan voor nu! Zodra wij gevestigd zijn op de campus waar wij verblijven, gaan wij verder met het tweede verslag!

We zijn benieuwd!!!!!

  • 28 Oktober 2015 - 18:18

    Peter Heemskerk:

    Heel leuk om te kunnen volgen wat jullie allemaal meemaken in het verre China.
    Ik wens jullie allemaal heel veel plezier met het opdoen van deze schitterende ervaring. Groet Peter Heemskerk

  • 28 Oktober 2015 - 18:27

    Gerda:

    Als moeder van een van de deelnemers ben ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig hoe jullie het daar gaan vinden. Ik kijk uit naar de verslagen.
    Veel plezier!
    Groeten
    Gerda Brust (moeder Eva)

  • 29 Oktober 2015 - 07:26

    Marjoleine Godin:

    Lieve allemaal!
    Ik wens jullie allen een hele goede reis toe en een fantastische ervaring met
    elkaar in China!Heel erg leuk om via dit blog jullie te mogen volgen en ik kijk uit
    naar al jullie verhalen en belevenissen! Veel plezier

  • 29 Oktober 2015 - 22:16

    Anneke:

    Hey Tessa en de rest, keiveel plezier in China, Genieten met een Grote G

  • 30 Oktober 2015 - 11:09

    Anne Wijkamp-Keultjes:

    Ik verheug me op de verslagen van jullie belevenissen. Heel veel plezier en succes! Anne Wijkamp - Keultjes Beroepspraktijkvorming adviseur Zorg Zadkine

  • 31 Oktober 2015 - 00:07

    Gezina:

    Hallo allemaal,

    Superspannend jullie gaan het avontuur aan.
    Vorig jaar stond ik in de schoenen van Olga en heb ik genoten van 10 super leerlingen en heb ik het land China een beetje leren kennen. Het is een ervaring die je nooit meer vergeet.
    Ik wens jullie heel veel plezier en geluk de komende maand en uiteraard ga ik jullie blog volgen dus wel lekker veel schrijven he
    Allereest allemaal een hele goede reis
    Lieve groet Gezina Trouw (docent van Zadkine Spijkenisse)

  • 01 November 2015 - 13:39

    Marja Looij:

    Hoi meiden,

    Fijn te horen dat jullie veilig aangekomen zijn in China,
    wens jullie heel veel plezier met deze ervaring en met elkaar!
    En we gaan jullie op de voet volgen natuurlijk, want we zijn heel
    benieuwd.

    Groetjes Marja Looij (moeder Aranka)

  • 01 November 2015 - 18:11

    Odette Van Eden:

    Heel veel plezier in China en ik weet zeker dat jullie je ogen uitkijken daar.
    Ik volg jullie de komende maand

    Groetjes

    Mevrouw Odette van Eden
    Docent MV Zadkine

  • 01 November 2015 - 18:17

    Kees Pols:

    Hallo dames,
    Heel veel plezier in China!
    Ben heel benieuwd hoe jullie de zorg daar gaan ervaren.
    Ik lees het wel de komende weken

  • 01 November 2015 - 19:35

    Peter Post:

    Dag allemaal,
    Na weken van voorbereidingen zit je eindelijk in China.
    Heel veel succes en plezier toegewenst!
    Peter Post

  • 02 November 2015 - 08:49

    Sandra Kerstjens:

    Ni hao Tessa en medestudenten,

    Wat een mooie kans!
    Een enorme uitdaging!
    Wat zullen jullie veel leren, zien en beleven.
    Geniet er samen van.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen!
    Groet,
    Sandra

  • 02 November 2015 - 12:38

    Carin De Zwart:

    Heel veel leerplezier en genieten allemaal.

    Groetjes,
    Carin

  • 02 November 2015 - 12:54

    Ingrid Van Steenhoven:

    Leuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen! Ik hoop dat jullie een fijne en leerzame tijd in China hebben.

    Hartelijke groet,

    Ingrid van Steenhoven
    Directeur cluster Gezondheidszorg, Welzijn & Sport

  • 03 November 2015 - 12:52

    Tiny Van Gelderen (moeder Van Romy):

    Jullie hebben al veel gedaan. Lekker eten en shoppen.
    Nog heel veel plezier en genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 925
Totaal aantal bezoekers 10103

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2015 - 29 November 2015

Uitwisselingsproject

Landen bezocht: